اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۱۱۱۴
ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار مقابل پیکان
عدم پرداخت ۱۰ درصد از قراردادهای فصل جاری پرسپولیس به حساب اعضای خارجی این تیم باعث شد تا آنها پیگیر این موضوع از سوی یحیی گل محمدی و افشین پیروانی شوند.
۱۲:۳۹ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|


هفته گذشته سپاهان مقابل استقلال قرار گرفت و در ورزشگاه نقش جهان سومین پیروزی پیاپی فصل را مقابل استقلال به دست آورد، تا با 9 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی شود. حتی پیروزی استقلال در چهارمین مسابقه و 9 امتیازی شدن هم نتوانست شاگردان مورایس را از صدر به زیر بکشد، اما اگر آنها فردا در تهران غفلت کنند، ممکن است صدر جدول از دست برود.

مورایس با تمام توان به این مسابقه پا خواهد گذاشت و به نظر می‌رسد کادر فنی پرتغالی طلایی پوشان همان ترکیبی را استفاده کند که در بازی قبل استفاده کرده بود.

با این وصف پیام نیازمند سنگربان طلایی پوشان اصفهانی خواهد بود و نیلسون جونیور و محمد دانشگر قلب خط دفاعی تیم را در آرایش 2-4-4 پوشش خواهند داد. پست دفاع چپ و راست هم مثل همیشه به رامین و میلاد سپرده خواهد شد.

در خط میانی همچنان امید نورافکن و محمد کریمی دور از دسترس مورایس هستند. با این وصف مثل دو بازی گذشته محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا شکاری و فرشاد احمدزاده بازی خواهند کرد و دو بازیکن تهاجمی تیم هم رضا اسدی و شهریار مغانلو هستند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پیکان:
پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین